Home/ channel belgium /Genesys onthult zijn nieuw platform voor het beheer van het omnichannel traject Genesys onthult zijn nieuw platform voor het beheer van het omnichannel traject De nieuwe oplossing bevat enkele grote nieuwigheden waarmee de bedrijven sneller het omnichannel klantentraject kunnen implementeren, orkestreren, monitoren en optimaliseren. 2015-04-03Comment 156791383 De specialist in omnichannel klantenervaring Genesys biedt in zijn nieuw Customer Experience Platform een hele resem functionaliteiten aan voor het personaliseren, orkestreren en opvolgen van de interacties, met de bedoeling zo bij elke klant een ervaring te bieden die zowel multimodaal is, homogeen, continue en vlot. Paul Segre, CEO van Genesys, vat de voordelen van de nieuwe oplossing als volgt samen: “Tot nu biedt geen enkele andere leverancier een customer experience platform dat echt in staat is om de customer journey te orkestreren en te beheren”. Show More Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address