Hybris breidt zijn ecosysteem van marketing partners uit

Het filiaal van de SAP-groep breidt zijn hybris Extend-programma verder uit, dat bestemd is voor zelfstandige uitgevers van software zoals Bloomreach, Facebook, Marketo, Sprinklr en Turn. Doel: extensies bieden voor de nieuwe SAP hybris Marketing-oplosssing.

post-image-3

Deze nieuwe partnerschappen moeten het aantal onafhankelijke software-uitgevers vergroten dat zich met hybris Extend associeert, een online marktplaats voor integratie die erg uitgebreide domeinen omvat zoals analytics, digitale publiciteit, de klantervaring in de winkel, betalingen en facturering, alsook  de sociale netwerken.

"Wij zijn verheugd om nieuwe belangrijke spelers te mogen verwelkomen en nieuwe, interessante tools te kunnen toevoegen aan de nieuwe SAP hybris Marketing-oplossing", aldus Patrick Finn, Senior Vice President, Global Channel & Partnerships, hybris and SAP CEC.

Ter info: de SAP hybris Marketing-oplossing berust op een open architectuur, gebaseerd op standaardnormen,  die aan derden een grote capaciteit tot integratie biedt. Zij maakt in real time gebruik van contextuele data om voortdurend het 360° profiel van de klanten te updaten, of die zich reeds aangemeld hebben of niet.  Het profiel dekt op deze wijze de hele historiek van de klant, wat hij mogelijk in de toekomst zou kunnen doen, en wat hem op elk moment van de dag interesseert.

Show More
Back to top button
Close
Close