Check Point stelt zijn nieuwe "Partner" programma voor

De specialist in IT-beveiliging lanceert het "Stars" programma, dat de band met zijn partners wil verstevigen en hen nieuwe commerciële opportuniteiten wil bieden.

post-image-3

Het bedrijf CheckPoint heeft zijn nieuwe wereldwijde partnerprogramma voorgesteld, dat de naam Stars meekreeg. Met dit programma wil het nieuwe commerciële kansen creëren voor de partners, door hen alle middelen te leveren die zij nodig hebben om hun omzetcijfer aanzienlijk te verhogen en nauwere relaties uit te bouwen. Check Point heeft het Stars-programma samen met zijn partnernetwerk uitgewerkt, om zo de complexiteit te verminderen die vaak samengaat met de verkoop en het beheer van beveiligingsoplossingen. Het programma zou zo de verkoopcyclus moeten versnellen en middelen moeten leveren om de commerciële partners toe te laten om vertrouwelijke adviseurs voor hun klanten te worden. Het Stars-programma omvat tevens een volledige set tools voor opleiding en assistentie. Concreet bieden de verschillende niveaus van het Stars-programma de partners competitieve kortingen op producten en gewaarborgde marges; zij laten hen ook toe om te genieten van nieuwe ontwikkelingsmogelijkheden op de groeiende markt van data- en netwerkbeveiliging. "Het nieuwe Stars-programma is gebaseerd op een zeer sterk geëvolueerd partnerprogramma om nog meer toegevoegde waarde te brengen, waaronder de volledig gefinancierde opleidingen en certificeringsprogramma`s, de volledige terugbetaling van marketingkosten en de mogelijkheid om van verschillende premies te genieten, om het omzetcijfer te verhogen en om de partners toe te laten hun klanten nog meer waarde te bieden", aldus Xavier Duyck, directeur Belux van Check Point.

Show More
Back to top button
Close
Close