Unify lanceert een nieuw "channel"-programma voor zijn distributeurs

Het nieuwe partnerprogramma voor het dealerkanaal dat deze leverancier van IT-oplossingen lanceert geeft distributeurs extra kansen om zich te specialiseren, terwijl het ook de toegang tot oplossingen van Unified Communications van Unify verruimt.

post-image-3

Unify liet onlangs weten dat het zijn transformatie van hardwarefabrikant naar service- en softwarebedrijf versnelt. Vandaag implementeert het bedrijf zijn "Unify Partner Program" waarmee het zijn partners wil belonen voor hun expertise en hun specialisatie en hen wil helpen om hun inkomsten te verhogen en hun klantentevredenheid te verbeteren.

Meer precies heeft het Unify Partner Program de ambitie om winsten beter voorspelbaar te maken op basis van een kader dat de expertise en de specialisatie beloont, met de mogelijkheid om zich te onderscheiden van de concurrentie op basis van de kernactiviteiten en de technische competenties. Het programma voorziet goed gestructureerde voordelen en biedt kansen om de rendabiliteit en de return on investment te verhogen.

"Het verheugt ons om vast te stellen dat de indirecte marketingaanpak van het nieuwe programma ons als partners de mogelijkheid biedt om ons eigen klantenbestand te verbreden," zei  Björn Van Beeck, Business Development Manager bij Hexacom, tevreden.

"De compensatiestructuur van het nieuwe partnerprogramma biedt ons op dagelijkse basis ondersteuning bij de ontwikkeling van onze activiteiten in functie van de noden van onze klanten", preciseerde Joris Van Rymenant, Managing Director van Newtel.

 

 

Show More
Back to top button
Close
Close