Mobistar zorgt voor uitbreiding en herpositionering van zijn kanaal

  Mobistar neemt de exploitatie van de telecom activiteiten binnen de hypermarket Carrefour over in België. Enkele dagen later heeft de operator een akkoord gesloten met de curatoren, aangesteld voor de acquisitie van bepaalde activa van de Euphony Benelux NV dat op 3 april jongstleden failliet werd verklaard.             

post-image-3

 

De ADSL klanten en de klanten met een vaste lijn worden overgenomen. “Dit om de services naar bestaande klanten te kunnen garanderen” verklaard Mobistar. Ook is er een intensie om de aktiviteiten verder te laten lopen met een aantal voormalige personeelsleden. Ook kunnen de Euphony consultants, voor zij die dit wensen, direct contact opnemen met Mobistar. Mobistart neemt eveneens het Euphony merk en alle andere merken over die gelieerd zijn met de telecom activiteiten. De mobiele telefonie klanten waren reeds klant van Mobistar, dus voor hen verandert er na het faillissement niets. Het bedrag van de overname werd niet medegedeeld. Mobistar heeft ook een overeenkomst met Carrefour aangekondigd voor de uitbating van de telecom activiteiten in de Carrefour hypermarkten in België. De reeds 10 jaar durende samenwerking wordt hierdoor nog versterkt. Mobistar zegt hiermee zijn distributie strategie aan te passen aan de recent aangekondigde nieuwe telecom wet. Volgens de operator heroriënteren ze hiermee hun verschillende commerciële kanalen in de richting van een model dat meer gericht is op klantenbeleving en service. En niet zozeer nog de focus te leggen op acquisitie van nieuwe klanten.

Back to top button
Close
Close