Symantec verrijkt zijn partnerprogramma met de KMO

De uitgever van beveiligingsoplossingen creëert een nieuwe categorie partners ("SMB Silver") en biedt een extra mogelijkheid om marges te realiseren met de "Margin Builder" tool. Deze twee tools zouden het omzetcijfer van de KMO partners van de fabrikant moeten aanzwengelen.

post-image-3

Volgens Symantec is het de bedoeling om de bestaande KMO specialisten "een nieuwe graad te laten klimmen in het partnerprogramma". Het nieuwe SMB Silver niveau zal de beste KMO partners belonen door hen extra kortingen toe te staan wanneer zij "commerciële opportuniteiten signaleren, de opvolging ervan verzekeren en die omzetten in een verkoop".


Wat de "Margin Builder" tool betreft, die is beschikbaar voor alle partners die zich inschrijven op het partnerportaal van Symantec. Door zich in te schrijven en te kwalificeren in de KMO sales tool kan men op voorhand al zijn marge verbeteren. Hoe groot de extra marge is hangt af van de specialisatie van de reseller.

Show More
Back to top button
Close
Close