Thibaut Thouzery vervoegt Emakina Frankrijk als Directeur Strategische Planning

Het interactieve agentschap uit Emakina Frankrijk heeft Thibaut Thouzery gerekruteerd, die voortaan de functie zal uitoefenen van Directeur Strategische Planning. Parallel met deze benoeming heeft het agentschap ook beroep gedaan op Théo Saulnier als Strategisch Planner.

post-image-3

Thibaut Thouzery, 33 jaar, met een diploma van ISCOM op zak, startte zijn carrière bij OgilvyAction als Projectleider, vooraleer zijn eigen agentschap voor alternatieve marketing en urban marketing op te richten, KultuR U. In 2005 oefent hij de functie uit van strategisch planner bij Acapulco, en vervolgens bij Expertease Conseils, vooraleer zich in 2007 te specialiseren in virale marketing bij het Belgische agentschap Barnes & Richardson. Hij wordt vervolgens Social Media Strategist bij Wunderman, en Consultant in Digitale Strategieën bij Dagobert, tot in juli 2011. Thibaut werkt voor de account van Nokia, Meetic, Ford, Range Rover, Accor en GrandOptical.

Hij krijgt er het gezelschap van Théo Saulnier, 24 jaar, afgestudeerd in Geschiedenis aan de Sorbonne en met ISCOM diploma. Theo begon zijn carrière in de journalistiek, en oefende verschillende opdrachten uit bij het studentenmaandblad Contrepoint, en vervolgens bij Dauphiné Libéré, vooraleer hij bij het team van het agentschap Dagobert kwam als Projectleider New Business.

Thibaut en Théo brengen samen het blog www.hush-hush-fr uit waar zij de lezer deelgenoot maken van hun visie op reclame.

Back to top button
Close
Close