Home/E-commerce/BeUp lanceert Promobook: een Belgisch alternatief voor Groupon BeUp lanceert Promobook: een Belgisch alternatief voor Groupon BeUP, filiaal van Proximedia, kiest voor de markt van e-coupons met Promobook. Een nieuw platform dat elke dag promo aanbiedingen aanbiedt in de vorm van kortingbons uitgegeven door de KMO en plaatselijke handelaars. 2011-06-24Comment Promobook stelt zich op als een origineel alternatief in België voor e-coupon sites: er wordt geen enkele commissie gevraagd op de verkoop die de handelaars realiseren. Een strategie die Promobook in staat stelt om niet in de eerste plaats een activering van zoveel mogelijk coupons na te streven, als wel een mooi evenwichtig aanbod waardoor elke handelaar zijn initiatief kan rendabiliseren.Nog een eigenaardigheid bij die nieuwe online business model: Promobook verplicht niet tot online aankoop. De kortingsbonnen, die herkenbaar en beveiligd zijn, moeten door de internaut afgedrukt worden. De verantwoordelijken van dit nieuwe platform deelden ons mee dat het over enkele weken mogelijk zal zijn om kortingbonnen te activeren die rechtstreeks naar mobiele telefoons gestuurd worden.BeUP heeft ook aangekondigd dat het de Promobook dienst zou integreren in haar bestaande packages, door er 3 promocampagnes per jaar voor elk van haar klanten in op te nemen. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address