Home/E-commerce/Marks & Spencer heeft een Facebook winkel gelanceerd voor Vaderdag Marks & Spencer heeft een Facebook winkel gelanceerd voor Vaderdag Marks & Spencer heeft zijn eerste Facebook winkel geopend, vlak voor Vaderdag die afgelopen zondag in Groot-Brittannië gevierd werd, net als in ons land. 2011-06-22Comment De bezoekers van de Fanpagina van M&S kregen een reeks specifieke geschenkartikelen te zien zoals een aktetas, een uurwerk of pyjama. Ze moesten enkel maar hierop klikken om naar de website van Marks & Spencer doorverwezen te worden, om meer details te verkrijgen over een product of om het product meteen aan te kopen. Om haar "f-winkel" te lanceren had Marks & Spencer beroep gedaan op het gespecialiseerde bedrijf Zibaba. Handelaars die gebruik maken van de technologie van Zibaba kunnen kiezen tussen de rechtstreekse verkoop op Facebook of het doorsturen van de klanten naar hun eigen website. Zij kunnen ook de Facebook vitrine gebruiken om coupons te verdelen die in de winkels of online ingewisseld kunnen worden. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address