Home/E-commerce/Vente-privée kiest voor de sleutel-op-de-deur e-commerce van Ogone Vente-privée kiest voor de sleutel-op-de-deur e-commerce van Ogone Ogone, dat online betaaldiensten levert, integreert haar platform voor het beheer van betalingen in het Digital Commerce Factory aanbod voor "e-commerce uitbesteding" van de groep vente-privee.com 2011-06-16Comment Digital Commerce Factory bekommert zich bij de merken van A tot Z met het beheer van hun verkopen op het internet. Vanaf het bedenken tot het afleveren van de producten, via promo-activiteiten en animatie van de verkopen (foto`s, video`s, e-mailing, ...), alsook het hosten van het e-commerce platform. Met Ogone zal men de standaard betaalmiddelen kunnen gebruiken zoals de Blauwe Kaart, Visa en Mastercard. De handelaars kunnen dit evenwel ook nog uitbreiden met PayPal en American Express, zelfs een van de 40 andere beschikbare betaalmiddelen. Ogone zorgt bovendien voor een systeem dat bescherming biedt tegen online fraude (verificatie en authenticatie van de transacties, filters en blokkeerregels, enz.), en zal, indien het merk het wil, een geavanceerde module activeren om fraude te ontdekken (FDMA), naast 65 criteria die het risiconiveau van de transacties evalueren. De samenwerking tussen Ogone en het Digital Commerce Factory aanbod maakt het ook mogelijk om de klanten van vente-privée een gepersonaliseerde betalingspagina aan te bieden die aangepast is aan hun grafische kaart, ook voor transacties op de iPhone toestellen. De ingebouwde ondersteuning van Magento, de e-commerce oplossing waarop het Vente-Privée aanbod berust, was de doorslaggevende factor voor de beslissing om Ogone te integreren. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address