Thibaut de Barsy neemt afscheid van Keytrade

Een donderslag in de sector van de digitale marketing. De marketing directeur van online bank Keytrade, Thibaut de Barsy, verlaat de post die hij er vier jaar lang bezette, om een nieuwe uitdaging aan te gaan bij Alpha Card, een joint venture van American Express International en BNP Paribas Fortis, belast met het uitgeven van de kredietkaarten van American Express in België en Luxemburg.

post-image-3

Thibaut de Barsy, die in 2011 uitgeroepen werd tot "e-marketeer van het jaar", zal de functie van "Vice-President Consumer Business & Group Marketing" uitoefenen bij zijn nieuwe werkgever, die hem waarschijnlijk zal belasten met het ontwikkelen en verlevendigen van de digitale communicatie van het bedrijf.

Dat is het echt favoriete terrein van Thibaut de Barsy die, ter info, zijn sporen verdiend heeft toen hij een tiental jaren bij Belgacom en Proximus (Senior Market manager B2B) was vooraleer zijn digitale knowhow ten dienste te stelle van Keytrade, dat ondertussen een rolmodel geworden is van de online communicatie in België.

Back to top button
Close
Close