Programma Social Media Day bekend: 100 inschrijvingen!

Binnen een maand, op 30 juni, wordt voor het tweede jaar op rij de Social Media Day georganiseerd. Ondertussen staat ook het programma online, dat uit twee delen bestaat.

post-image-3

Tussen 13 uur en 18 uur geeft Olivier Blanchard, één van de sprekers op het IAB Think Digital evenement vorige week, een volledig social media trainingsprogramma. Om 18 uur begint dan het ondertussen vermaarde feest dat tot 1 uur in de vroege ochtend duurt.

Vorig jaar slaagden J-P De Clerck, Rien van den Bosch en Thomas Van Orshaegen er in twee weken tijd in om een spetterend feest te organiseren voor meer dan 230 mensen uit de wereld van de bureaus, media, regies, aanbieders van online oplossingen en adverteerders.

Dit jaar voegden ze er een inhoudelijk luik aan toe, dat wordt verzorgd door de Red Chair Group met als spreker Olivier Blanchard, vorige week één van de meest geprezen sprekers op IAB Think Digital.

360 graden social media trainingsprogramma, gevolgd door een spetterend feest

Op de Social Media Day in Antwerpen (Hangar 26) verzorgt “@thebrandbuilder” echter een social media trainingsprogramma dat zowat alle aspecten van het zakelijk gebruik van sociale media betreft. Van sociale media in de bedrijfsstrategie, over sociale media in de marketingmix, merkbeheer, monitoring en crisis management tot ROI: het zit er allemaal in.

De trainingen beginnen om 13 uur en worden gevolgd door een uur durende open Q&A waarin alle aanwezigen hun social media vragen kunnen stellen.

Na afloop begint om 18 uur de receptie die meteen de aftrap is van het ondertussen vermaarde networkingfeest. Een blik op de inschrijvingspagina toont dat al 95 mensen zich hebben ingeschreven, zonder officiële communicatie (die naar verluidt eind deze week begint). De kaap van de 100 inschrijvingen zal dus snel gerond worden. Wie er wil bij zijn, kan nog tot en met 5 juni (volgende zondag dus) inschrijven aan early bird voorwaarden via deze link.

Back to top button
Close
Close