Prophets mag MAS promoten

Prophets heeft de aanbesteding gewonnen voor de internationale lancering van het MAS, uitgeschreven door Toerisme Vlaanderen, Toerisme Antwerpen en het MAS.

post-image-3

Het doel van deze campagne: een bezoek aan het MAS promoten in vier doelmarkten: Nederland, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk.

Prophets organiseert een `fygitale live tour` in het MAS. Online bezoekers kunnen vanuit het buitenland een digitaal bezoek brengen aan het MAS.

Op http://livetour.mas.be kan je één van de vijf live gidsen kiezen die op de verschillende verdiepingen van het MAS staan. Vanachter je computer kan je een fysieke persoon één op één door het museum sturen. Je geeft de richting aan met de pijltjestoetsen van je toetsenbord.

De gids hoort de commando`s door een hoofdtelefoon en stapt met een camera door het museum. Op je computer zie je het videobeeld dat de gids voor je filmt. Zo kan je van op afstand de collecties bewonderen, het gebouw ontdekken en van het panorama over Antwerpen genieten. Aan het einde van je bezoek krijg je een `travel deal` aangeboden om het MAS in Antwerpen te bezoeken.

Back to top button
Close
Close