MojoMedia lanceert eerste interactieve Facebook novelle

MojoMedia heeft één van de grootste sociale mediacampagnes in België gecreëerd, ter promotie van de “met belgerinkel naar de winkel”-actie van Bond Beter Leefmilieu, Unizo en CM.

post-image-3

Het thema “fietsen en liefde” was de ideale startbasis voor de eerste interactieve Facebook novelle, met als start: de gestolen fiets van Roos Van Acker.

Het verhaal ging van start wanneer Roos via Facebook en Twitter haar vrienden en volgens oproep om mee te helpen zoeken naar haar gestolen fiets. MojoMedia en acteurs vertelden dit verhaal in tekst, foto’s en video’s op Facebook en Twitter. Andere media pikten het verhaal op, van youtube, tv en radio tot kranten en magazines. Hoofdrollen waren er voor Roos Van Acker, zanger Tom Kestens, bedrieger Pascal Maetens en Michelle Nivelle.

De Facebook profielpagina bereikte al snel het maximum van 5.000 vrienden. Op de ‘Dit is Roos’ fanpagina of het Youtube-kanaal kan men nog een blik werpen op de verschillende video’s uit deze novelle.

Back to top button
Close
Close