Nederlandse online travel specialist Bookit gaat in zee met Selligent

Selligent laat weten dat zijn Selligent Interactive Marketing werd geselecteerd door Bookit, een Nederlandse aanbieder van diverse websites voor uitstapjes en weekend trips die diverse keren werd verkozen tot beste reissites van Nederland. Met de deal, waarmee Selligent weer internationaal gaat, wil Bookit de online klantervaring optimaliseren.

post-image-3

Bookit baat ondermeer sites uit als Weekendjeweg.nl, Bungalows.nl and Hotelletje.nl. Het bedrijf positioneert zich echter niet als een pure e-commerce speler maar als een dienstenleverancier. Zo worden klanten voor en zelfs tijdens hun trips bijgestaan en is er ook een “voting systeem” waarbij mensen na hun reis kunnen hun mening geven. De scores van de diverse bestemmingen worden daarbij bepaald door de input van de community en aan het hele proces is ook een loyalty programma met punten verbonden.

Selligent zijn Interactive Marketing suite stuurt al deze processen aan, zorgt voor het scoresysteem, getriggerde e-mails en scenariogestuurde interactie met de Bookit klanten.

Bookit ging in zee met Selligent om de klantervaring te verbeteren en een geïntegreerde aanpak te hebben met zijn focus op dienstverlening centraal.

Meer info in het persbericht.

Back to top button
Close
Close