Home/E-commerce/Vente-privée.com: Granjon krijgt de prijs van Innovator 2011 Vente-privée.com: Granjon krijgt de prijs van Innovator 2011 De dertiende editie van de Prijs van de Digitale Technologieën heeft Jacques-Antoine Granjon, mede-oprichter en voorzitter van Vente-Privée.com, beloond met de prijs van Innovator 2011. “Jacques-Antoine Granjon heeft een nieuwe wijze van consumptie geïntroduceerd die tientallen miljoenen internauten heeft aangesproken en die elke morgen een half miljoen volgelingen verenigd,” aldus Jean-Michel Hubert, voorzitter van het Strategisch Comité voor het Digitale, die de jury voorzat. “Het is een waardevolle aanwinst en een model voor de toekomstige generatie ondernemers en vernieuwers.” 2011-05-03Comment Vente-privee.com, de wereldwijde nummer één, is gebaseerd op het concept van de evenementiële verkoop op het internet. Toegang tot de site, sinds 2001 specialist in online destockage van merken, is voorbehouden aan zijn 12,6 miljoen leden. Inschrijving in de club Vente-privee.com is gratis en zonder enige aankoopverplichting. De verkopen zijn beperkt in de tijd (3 tot 5 dagen) en worden georganiseerd in nauwe samenwerking met meer dan 1.200 grote internationale merken in alle sectoren: pret-à-porter, mode-accessoires, wooninrichting, speelgoed, sportartikelen, hight-tech, gastronomie… Door het sluiten van een partnerschap met de merken kunnen grote kortingen worden aangeboden (-50 tot -70%) in vergelijking met de normale prijzen.Met 1.322 medewerkers in 7 landen waaronder België sinds november 2010, heeft Vente-privee.com in 2010 een omzet gerealiseerd van 969 miljoen euro (taksen inbegrepen). Dat is een vooruitgang met 15% in vergelijking met 2009. In 2011 wil de site in Europa een omzet draaien van 1,107 miljard euro. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address