Home/Webdesign/Nieuwe awards voor Emakina Nieuwe awards voor Emakina Het interactieve agentschap Emakina/Agency heeft drie awards binnengehaald op de Summit Emerging Media Awards. De drie beloonde projecten zijn Schweppes, Truvo (MySite) en Microsoft (MONA). 2011-03-17Comment Emakina/Agency kreeg een “Visionary Award” in de categorie “Consumer Integrated Campaign” voor de rebranding van het merk Schweppes.“MySite” van Truvo mocht een “Innovator Award” in ontvangst nemen, het equivalent van goud. Ter herinnering: “MySite” is een toolbox waarmee de adverteerder zelf een site kan ontwerpen binnen de website van de Gouden Gids.Tot slot krijgt het Museum of Neverending Art (MONA) een “Leader Award” (gelijk aan zilver) in de categorie “Experiental Marketing”. MONA is het virtuele collaboratieve museum bedacht door Emakina.FR en Design is Dead, ter gelegenheid van de lancering van IE9. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address