Home/Webdesign/Emakina en Semetis lanceren eerste Belgische commerciële TV op YouTube! Emakina en Semetis lanceren eerste Belgische commerciële TV op YouTube! Het interactieve agentschap Emakina en Semetis hebben de eerste Belgische commerciële televisiezender op Youtube gelanceerd. Doel: de Batibouw-campagnes van de onderneming IXINA verspreiden. 2011-02-10Comment Dit kanaal opent een nieuw tijdperk in digitale communicatie in ons land. IXINA vervoegt op deze manier het lijstje wereldberoemde merken die over hun eigen officieel Youtube-kanaal beschikken, zoals L’Oréal, Tipp-Ex, Vodafone, Coca-Cola, Pepsi, Gilette…Semetis en Emakina werkten nauw samen aan dit project: Semetis zorgde voor het bekomen van een officieel Youtube-kanaal via zijn gesprekspartners bij Google, en Emakina zorgde voor de personalisering van het nieuwe TV-kanaal dat in eerste instantie de Batibouw-campagne van Ixina moet ondersteunen. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address