VUB hernieuwt haar vertrouwen in Kunstmaan

Het agentschap Kunstmaan zal opnieuw de rekruteringscampagne ontwikkelen voor de Vrije Universiteit Brussel (VUB). Deze campagne heeft het concept "Brussel. Studeerlive" tot thema, dat toont hoe de studierichtingen in Brussel verweven zijn met de realiteit.

post-image-3
Hiervoor heeft het agentschap een e-show met aanraakscherm ontwikkeld voor de informatiedagen. Dit scherm stelt de VUB op een amusante manier voor.

De  hele actie wijst door naar www.studeerlive.be, een wedstrijdsite waar men met een webcam een persoonlijke foto kan combineren met een beeld dat met Brussel geassocieerd wordt. Die beelden kunnen dan via Facebook verspreid worden, en de beelden die de meeste "Likes" kregen, zullen de maker ervan een mooie prijs opleveren: DJ Sam De Bruyn zal diens eindejaarsfuif komen animeren.

Deze campagne wordt verspreid met banners op MSN, Facebook en Netlog.

Back to top button
Close
Close