Home/Regies/Euromobile richt een nieuwe Belgische mediaregie op Euromobile richt een nieuwe Belgische mediaregie op Euromobile heeft een nieuwe Belgische mediaregie opgericht, genaamd ‘Euromobile Belgium’. 2011-01-21Comment Euromobile Belgium zegt dat het zich wil toespitsen op de digitale displaytechologie van de nieuwste generatie en gaat daarvoor gebruik maken van “onuitgegeven spitstechnologie”.De nieuwe mediaregie, die onder leiding staat van directeur-generaal Fabrice Caustur, bestaat uit een afdeling gespecialiseerd in vaste en mobiele digitale communicatie, met een netwerk van 32 LED Out- en Indoor plaatsingen, onder meer in de Louisa- en City2-galerij. Euromobile heeft ook geïnvesteerd in 10 voertuigen die uitgerust zijn met LED-panelen van 8m² die op een telescopische toren zijn geplaatst en die volledig bestuurbaar zijn. Er werden ook partnerschappen aangegaan met New World voor de Brand Activation, Critères/Créaset voor de productie, en ook met Vialis, HTV en LEDcom.Tot het nieuwe team behoren: Francis Huleux Shiraz Al Merrouni, Philippe Musch en Julie Staelen.De eerste klanten van de nieuwe regie: Hyundai (in het kader van het Autosalon) en Bpost. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address