Home/Webdesign/Eindejaarsproject voor Famous Eindejaarsproject voor Famous Nog voor de eindejaarsperiode lanceerde Famous het project www.famousfatbet.be. Het concept was eenvoudig: bezoekers konden stemmen op het aantal kilo’s dat de medewerkers van het agency tijdens de kerstvakantie zouden bijkomen... 2011-01-10Comment 62 van de 75 werknemers ging daarom op 15 december op de weegschaal staan. Deze gaf 4.512,80 kilo aan. Op 5 januari gingen dezelfde medewerkers opnieuw op de weegschaal staan. Het resultaat? 4.534 kilo voor alle medewerkers tezamen, of 21,2 kilo meer.Famous stuurde nog voor de feesten de link naar de website www.famousfatbet.be naar zijn klanten en leveranciers. Tot 31 december konden zij een gokje wagen. De actie werd ook viraal verspreid door de medewerkers via de sociale media. Het was Raf Debraekeleer (Cobra Radio Brewery) die het extra aantal kilo’s het dichtst benaderde. Hij kreeg de 21,2 kilo in marshmallows... Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address