Home/Campaigns/VVL BBDO haalt Guinness World Record voor Pearle Opticiens VVL BBDO haalt Guinness World Record voor Pearle Opticiens VVL BBDO heft voor Pearle Opticiens een pop up boek gemaakt op ware grootte. Met deze actie werd meteen ook een Guinness World Record behaald voor grootste “three-dimensional moveable book”. 2010-11-08Comment De nieuwe campagne voor Pearle Opticiens was reeds vanaf 20 september te bekijken op TV. In deze clip neemt een opticien je pagina per pagina mee door zijn boek met klantenengagementen. Reclamebureau VVL BBDO koos ervoor om nu ook te werken met pop up boeken op ware grootte.Het grootste opengeslagen boek had een afmeting van 4 op 6 meter.Omdat deze stunt nooit eerder was gedaan, werd een gooi gedaan naar een Guinness World Record. Deze week bevestigde de organisatie dat dat record is behaald. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address