The AIM brengt e-marketing tot bij de KMO’s

Nu meer dan 70% van de populatie in 2010 aangesloten is op het wereldwijde web, is het voor alle bedrijven essentieel om gevonden te worden op het internet.

post-image-3
Toch blijkt uit een onderzoek van het IAB dat de totale reclamebestedingen in 2008 amper 10,4% van de totale mediabestedingen uitmaken. In Nederland bedraagt dit cijfer 20%.

Om internetmarketing dichter tot bij de KMO te brengen, wil The AIM (the Association of Internet Marketing) over het hele Vlaamse gewest introductiecursussen organiseren. Op deze cursussen zullen de KMO’s concrete tips krijgen, zullen de voor- en nadelen van elk e-marketing medium toegelicht worden en wordt de strategie om eraan te beginnen uit de doeken gedaan. Meer informatie kan gevonden worden op www.misdebusniet.be.

De helft van de opbrengst van de cursussen gaat naar het goede doel (BOKS – een organisatie die zich inzet voor mensen met een stofwisselingsziekte). 
Back to top button
Close
Close