Home/Mobile marketing/RollOut, het Belgische game dat scoort op de iPhone RollOut, het Belgische game dat scoort op de iPhone In slechts enkele weken tijd heeft RollOut de kaap van de 16.000 downloads op de AppStore overschreden. Een succesverhaal dus. 2010-08-17Comment Het is de Waalse studio Fishing Cactus dat het videogame heeft ontwikkeld. Het spel zelf wordt uitgegeven door BulkyPix. “Tussen 15 en 21 juni was RollOut het meest verkochte game op de Franse AppStore,” geeft Laurent Grumiaux, Business Development Manager bij Fishing Cactus, aan. “Tijdens deze periode schommelde het aantal downloads tussen 2.000 en 2.500 eenheden per dag. Nu verkopen wij dagelijks nog een tiental eenheden per dag.”RollOut is beschikbaar aan 0,79 euro in de virtuele Apple Store. Het game vernieuwt het gebruikelijke principe van platform-games door de speler een personnage te laten bedienen waaraan moet gezegd worden wanneer het moet versnellen, springen, vertragen, stoppen… In totaal zijn er meer dan 50 niveaus die moeten doorlopen worden. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address