Home/Campaigns/Coca-Cola creëert ‘Happyrinth’ Coca-Cola creëert ‘Happyrinth’ Coca-Cola creëert op het strand van Knokke ‘Happyrinth’, het grootste doolhof ooit op een Belgisch strand. Naast het levensgrote doolhof ontwikkelde Coca-Cola ook een online ‘Happyrinth’. 2010-07-12Comment Uitgangspunt is de reclamespot die een Emmy Award in de wacht sleepte. Hierin ging een groepje slimme insecten er tijdens een warme zomerdag vandoor met een Coca-Cola flesje. Het ‘Happyrinth’ is met 625m² het grootste doolhof ooit op een Belgisch strand. Wie erin slaagt om de ‘Fountain of Happiness’ te bereiken in het hart van de doolhof, wordt beloond met een verdiende verfrissing.De online game bouwt voort op de sociale netwerken. Zo kunnen belevenissen in de wereld van het ‘Happyrinth’ direct gedeeld worden met je vrienden op Facebook, Netlog en Skyrock. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address