Klantenrelaties moeten sneller en transparanter in real-time tijdperk

Conversion marketing en interactive CRM specialist Selligent heeft in een white paper, “Is your company ready for interactivity?”, de meningen gepubliceerd van honderden Europese managers over de impact van de Internet explosie en de sterke groei van het gebruik van mobiele apparaten die verbonden zijn met het Internet.

post-image-3
Het onderzoek werd uitgevoerd door Markess International en kijkt vooral naar de impact van de digitale evoluties op het vlak van de “customer relations”.

De studie van Selligent identificeerde daarbij zes prioriteiten bij de respondenten.

Onder hen vinden we de evolutie van het opbouwen en onderhouden van klantenrelaties waarbij bedrijven nu veel sneller, duidelijker, transparanter en betrouwbaarder moeten zijn.

Maar vooral de mate en snelheid van de respons is daarbij cruciaal in deze tijden van real-time communicatie en gepersonaliseerde relaties.

Ook de nood om de klanten beter te kennen (data…) en ze op een consistente en cross-channel manier te benaderen staat centraal.

Je kunt de volledige white paper hier downloaden.
Back to top button
Close
Close