Home/Business Intelligence/Belgische Leadfab`ric sluit internationale overeenkomst voor een efficiëntere B2B marketing en demand generation Belgische Leadfab`ric sluit internationale overeenkomst voor een efficiëntere B2B marketing en demand generation Het in België gevestigde bedrijf Leadfab’ric, dat strategieën en oplossingen biedt voor B2B marketing en sales, en verdeler is van ondermeer de lead management en marketing automation oplossingen van Eloqua, heeft een internationale overeenkomst gesloten met de Amerikaanse Pedowitz Group, ’s werelds grootste demand generation agentschap. 2010-07-06Comment Lead’ fabric, dat naast in eigen land, actief is in heel Europa, en de Pedowitz Group kunnen door de overeenkomst demand generation oplossingen bieden aan multinationals.De oprichter van Leadfab’ric, Koen De Witte, zegt dat door de overeenkomst de alliantie de demand generation activiteiten van bedrijven wereldwijd kan verbeteren.Beide partners gaan niet alleen hun resources delen om dat waar te maken maar ook de oplossingen die ze verdelen gezamenlijk commercialiseren en hun dienstenaanbod op elkaar afstemmen. Bovendien kan de alliantie bedrijven in zes talen bedienen.Leadfab’ric is vooral actief in marketing automation, een markt die pijlsnel groeit in deze tijden waarin de strikte tweedeling tussen verkoop en marketing stilaan vermindert (of dat toch zou moeten doen), de nadruk steeds meer ligt op klantgerichtheid en ROI en bedrijven door een resultaatgerichte en cross-channel aanpak hun marketing-, sales- en communicatiestrategie beter integreren en op elkaar afstemmen in functie van de steeds meer digitale klant.Toch is er nog veel ruimte voor groei in de sector. Volgens SiriusDecisions, beginnen CMO’s en sales managers nu pas de voordelen van deze tools te zien.Digital Body Language Naast de producten van Eloqua, verdeelt Leadfab’ric ondermeer het bekende platform van brainshark dat salesteams toelaat om op basis van online presentaties (via e-mail etc.) de interesse en noden van prospecten en klanten in real-time te volgen en informatie te leveren wanneer klanten en prospecten dat te kennen geven door hun interacties.Leadfab’ric’s missie is om de traditionele plooien tussen sales en marketing glad te strijken en de klant te volgen en bedienen doorheen zijn hele levenscyclus.Dat gebeurt vanuit een sterke online focus waarbij de ‘digitale lichaamstaal’ van de klant centraal staat. Digital Body Language is overigens een concept en publicatie van Steve Woods van Eloqua. Je kunt enkele hoofdstukken uit dit zeer interessante boek hier downloaden. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address