Famous grote winnaar op CCB Awards

Op 4 juni vonden de CCB Awards voor creatieve reclame plaats. Brussels reclamebureau Famous mocht de meeste hoedjes mee naar huis nemen.

post-image-3
Famous haalde maar liefst 23 awards, waaronder die van Agency of the Year, en scoorde daarmee in alle verschillende categorieën.

De campagne ‘Stationsroman’, de roman die Famous met bekende Vlaamse auteurs maakte naar aanleiding van de vernieuwing van het Antwerpse centraal Station, haalde de Grand Prix in de categorie ‘Integrated’.

De campagnes voor Proximus Generation vielen 5 keer inde prijzen. Nog voor Proximus won ‘The Profiler’, een online tool die iemands virtuele identiteit visualiseert, in de categorie ‘Best Web Design’.

Santamatic, de digitale kerstkaart voor de Vlaamse Orde van de Balies, scoorde zowel in de categorie ‘Cyber’ , ‘Media’ als ‘Direct’ .

Electrabel’s campagne op Brussels Airport, waar een enorm scherm de energie van voorbijgangers in kleurrijke warmtebeelden weergaf, haalde onder meer in de categorie ‘Innovatie’ een award. 

En Famous blijft ook scoren met zijn ‘klassieke’ mediacampagnes. De radio- en televisiespots voor Klara4Kids “Kinderen kennen meer klassiek dan u denkt” kregen een bekroning, net als de televisiespot voor Klara’s Top 75 die zich in ‘outer space’ afspeelt en de spots voor de Erfgoedwandelingen, die goud haalden.
Back to top button
Close
Close