Snapstore.be viert de eerste online verkoop van de FIAT 500

Het bureau Armando Testa Brussels heeft met Caméléon, de bevoorrechte partner van grote merken waarmee private verkopen exclusief voor leden worden georganiseerd, een unieke transactie in België bekomen voor zijn klant Italian Auto Center (Fiat-concessiehouder voor de regio Brussel): de online verkoop van een beperkt aantal van de beroemde FIAT 500, speciaal ontworpen in de kleuren van Caméléon… en bovendien: die aan een onverslaanbare prijs te koop is!

post-image-3
Deze eerste online verkoop van een (nieuwe) wagen in België zal op 21 en 22 juni aanstaande exclusief worden georganiseerd voor de leden van de webshop Snapstore.be (een website van Caméléon).

Dit initiatief demonstreert mooi de mogelijkheden van transversaal beleid, online en CRM, van het agentschap Armando Testa Brussels, en presenteert zich als een originele commerciële test voor de Fiat Group, die zo naar de populariteit kan peilen van de Fiat 500 in onze contreien.

Een mini website (in 3D), ontworpen in samenwerking met het agentschap 1MD, belichaamt het creatieve potentieel van deze actie: www.fiat500bycameleon.be.
Back to top button
Close
Close