ONE Agency herpositioneert zich op zijn “core business”!

Het is nu officieel. Zoals we eerder deze week al voorspelden, heeft het interactieve bureau ONE Agency zijn nieuwe strategie onthuld. Deze bestaat erin zich opnieuw te concentreren op zijn kerncompetenties: enerzijds het maken van krachtige en gesofisticeerde websites, en anderzijds de ondersteuning en realisatie van digitale communicatie in al zijn vormen.

post-image-3
Om dit te bereiken, heeft het Gentse agentschap een aantal wijzigingen aangebracht in haar organisatie. Het stelde een team van experts samen die over de juiste vaardigheden beschikken in de diverse aspecten van de digitale communicatie (strategie, concepten, social media en rich media) en op technisch vlak gebaseerd op het Open Source CMS Drupal.

Bert Van Wassenhove heeft op zijn beurt zijn voornemen bevestigd dat hij binnen ONE Agency actief blijft als “non-executive director”, om op die manier meer tijd te gaan besteden aan zijn nieuwe functie als managing director bij het Antwerpse bureau Amphion. Zo wil hij een operationele samenwerking tussen de twee agentschappen bewerkstelligen.
Back to top button
Close
Close