28 april: innoverende marketing met Joseph Jaffe en een resem topsprekers

Op 28 april eerstkomende is het Belgische Genk “the place to be” voor iedereen die zijn visie op marketing nieuw leven wil inblazen. Dan wordt immers het evenement Marketing Innovation georganiseerd, midden in de Euregio.

post-image-3
Op het menu staat een indrukwekkende lijst van sprekers waarvan de meest in het oog springende ongetwijfeld Joseph Jaffe is. Deze bekende marketingspecialist, die net zijn nieuwe boek, ‘Flip the Funnel’, en zijn ophefmakende ‘Customer Service Manifesto’ heeft gepubliceerd, komt dan voor het eerst in een hele tijd naar Europa om zijn visies in zijn bekende, directe stijl te delen met de aanwezigen. Alle deelnemers krijgen ook een kopij van het boek, dankzij Selligent.

Onder de sprekers noteren we ook Steven Van Belleghem, Managing Partner van het Europese onderzoeksbedrijf InSites Consulting, die eveneens een nieuw boek publiceerde, “The Conversation Manager”. Steven zal op Marketing Innovation vertellen hoe ook jouw bedrijf zijn conversatiepotentieel kan optimaliseren.

Verder komt de Amerikaan Kenneth Cho een opgemerkte sessie houden over social media management, stelt Douglas M. Smith van HolyTornado! het retail model in vraag en vertelt David Hachez van start-up Raz*War (onlangs nog finalist op Plugg, het evenement van Europese start-ups) hoe je met sociale media en toewijding een nieuw merk begint.

Tot slot komen de co-founder van het vermaarde communicatiebureau Duval-Guillaume, die onlangs een boek over merken schreef, Evert-Jan De Kort van Choqoa, Christian Verschaeren en Dirk De Jongh je onderdompelen in een dag vol nieuwe marketinginzichten en innovatieve communicatietechnieken.

Uiteraard kun je nadien nog napraten, netwerken en de ideeën verder uitwerken.

Marketing Innovation is een niet te missen evenement!

Reserveer snel je plaats via deze link
Back to top button
Close
Close