Copernica Marketing Software hoofdsponsor E-shop Expo

Leverancier van Marketing Software Copernica is hoofdsponsor van de E-shop Expo. Het bedrijf toont daarmee haar vertrouwen in de vakbeurs die alweer zijn 3e succesvolle editie ingaat.

post-image-3
Op stand S022 zal Copernica online demonstraties van haar nieuwe software tonen. Daarnaast verzorgt salesmanager Walter van der Scheer op beide beursdagen de presentatie ‘An Offer You Can`t Refuse!: Dialoogmarketing voor webwinkeliers’ in de SprekersArena. Waarin hij praktische tips geeft voor het inrichten van marketingcampagnes aan de hand van spraakmakende succesverhalen.

Copernica nam al eerder deel aan de E-shop Expo en ziet de vakbeurs als hét evenement voor de moderne webwinkelier. In 2009 presenteerde Copernica haar Marketing Software voor het eerst op de E-shop Expo. Bezoekers reageerden enthousiast op de complete marketing software voor campagnes met relatiebeheer, e-mail, webpagina`s, sms en PDF. Vanwege het succes van de vorige editie en de sterk groeiende interesse vanuit de e-commerce voor intelligente dialoogmarketing heeft Copernica besloten haar deelname aan de E-shop Expo dit jaar grootser aan te pakken, in de vorm van het hoofdsponsorschap.

“De E-shop Expo is voor ons een interessante beurs omdat de bezoekers het belang van dialoogmarketing kennen. De beurs is voor ons dan ook een uitstekende gelegenheid om aan Belgische webwinkeliers te laten zien hoe onze marketing software kan bijdragen aan een succesvolle dialoog met de klant.” Aldus Michael Linthorst, algemeen directeur Copernica

Copernica biedt een webbased platform voor marketing campagnes, welke goed te synchroniseren is met webshoppakketten. Hiertoe is ook een speciale koppeling met het e-commerce pakket Magento ontwikkeld. Linthorst vervolgt: “Door informatie tussen de webwinkel en Copernica te synchroniseren, zijn er veel mogelijkheden om relaties gericht te e-mailen. Zo kan men de bestelhistorie in een e-mail toevoegen, of relevante aanbiedingen doen op basis van eerdere aankopen. Denk bijvoorbeeld ook aan het automatisch wekelijks mailen van klanten die een winkelwagen hebben gevuld en nooit hebben afgerekend. Klanten ontvangen zo alleen nog voor hen relevantie informatie en keren vaker terug naar de webwinkel.”

De E-shop Expo 2010 vindt plaats op woensdag 31 maart en donderdag 1 april in Tour & Taxis te Brussel. Meer informatie over de E-shop Expo en Copernica Marketing Software is te vinden op www.eshopexpo.eu.
Back to top button
Close
Close