Home/Campaigns/These Days werkt campagne uit voor Microsoft Nederland: werken kan écht overal These Days werkt campagne uit voor Microsoft Nederland: werken kan écht overal Er bestaan nogal wat vooroordelen over mobiel werken. Het zou niet veilig zijn, niet efficiënt, niet betrouwbaar, niet te managen, enzovoort. Die vooroordelen moeten de wereld uit, vond Microsoft Nederland. Werkend vanuit een grand café in Amsterdam of een eerste klas coupé in een trein is niet overtuigend genoeg. Vandaar dat door These Days in samenwerking met Microsoft NL en Universal Media de Extreme Mobility Challenge is ontwikkeld: een reis door winters Europa, met elke dag een andere, extreme uitdaging. 2010-02-23Comment Tijdens de barre tocht van vijf dagen door heel Europa en met op elke dag een ‘extreme uitdaging’ hebben Frank Verduin van Winvision, Glenn Wesenhagen van Sogeti en Benno Zelders van Getronics, laten zien dat werken écht overal mogelijk is. In een helikopter, aan een steile bergwand, onder vuur tijdens het paintballen, tijdens een race op het circuit van Monza en - voor het contrast - op een rustgevende golfbaan: zij konden ‘gewoon’ hun werk blijven doen. De drie werden begeleid door Tony Krijnen van Microsoft, ook gewoon aan het werk. Van alle uitdagingen zijn videoverslagen gemaakt. Deze zijn vanaf 1 maart te vinden op het Nederlandse Tweakers. Hier vind je alvast een preview.Het concept en de uitwerking zijn van These Days Amsterdam, voor de mediastrategie tekende Universal Media. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address