Home/Campaigns/Emakina scoort drie keer op SIA Emakina scoort drie keer op SIA Tijdens de Summit International Awards (www.summitawards.com) in de Verenigde Staten heeft de jury zijn verdict bekend gemaakt over de felbegeerde EMA`s (Emerging Media Awards). Het interactieve agentschap Emakina mocht drie awards in ontvangst nemen voor de websites die ze creëerden voor Axelle Red, ING en Pierre Marcolini. 2010-01-05Comment - De nieuwe website van de Belgische zangeres Axelle Red de ‘Visionary Award’ in de categorie ‘Leisure & Entertainment Website’. Deze award is een bekroning voor het inventieve ontwerp en de vernieuwende online user experience. Beide werden speciaal voor dezewebsite ontwerpen.- Daarnaast ontving de viral campagne voor ING, de ‘Lion Deposit Account’, een ‘Innovator Award’ in de categorie ‘Experimental Marketing’. Deze campagne rond de technologie ‘LiveSite’ creëerde een gigantische online buzz en dat allemaal met een simpele webcam.- De derde award ging naar de nieuwe website van de gevierde Belgische chocolatier Pierre Marcolini. Deze website kreeg namelijk de ‘Leader Award’ in de categorie ‘Consumer Product Website’. De jury had vooral lof voor de intelligente manier waarop hoogstaande en unieke foto’s en video’s gebruikt worden om online een brand te creëren. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address