Strass Interactive promoot Gent

Strass Interactive realiseerde een online campagne voor Toerisme Gent en Toerisme Oost-Vlaanderen, die, na een openbare aanbesteding, vanaf 1 november online staat.

post-image-3

Opdracht was Gent als dichtbijbestemming voor een meerdaagse citytrip te gaan positioneren. Korte termijndoelstelling is om de actie van de logiessector 1+1 nacht aan halve prijs, die loopt van november tot eind februari, te maximaliseren.

De doelgroep van deze campagne zijn Dinks (double income no kids) en Whops (whealthy heatlthy older people) in Vlaanderen en Nederland.

Er werd een actiesite uitgewerkt waar je Gent virtueel kan voorproeven via een interactieve kaart en talloze filmpjes waar de bezoekers zélf vertellen waarom een bezoek aan Gent de moeite loont. Om de visibiliteit van de campagne te ondersteunen loopt er een online bannercampagne op hln.be, standaard.be, devolkskrant.nl, worden er emailings rondgestuurd en was er een persbericht.

www.gentteveelvooreennacht.be

Back to top button
Close
Close