2009 sterk jaar voor IDWEAVER

Het Brusselse web agency kende een zeer beladen zomer.

post-image-3
Het agentschap realiseerde een talrijk aantal projecten waaronder de creatie van een online campagne voor BMW. Voor Rossel ontwierp IDWEAVER een beheersysteem van co-registratiecampagnes voor hun partners. Ook het internetplatform van Trading Shops was van de hand van IDWEAVER. En DDB vertrouwde IDWEAVER de realisatie van een banneringcampagne toe, in het kader van de lancering van de nieuwe Polo.

Ook de komende maanden hebben de mensen van IDWEAVER de handen vol met projecten. Zo zal het agentschap zich bezighouden met de redesign van de elektronische communicatiesystemen van Plastics Europe.

Voor Cefic, de organisatie die de Europese chemische industrie vertegenwoordigt, zal IDWEAVER het extranet verder ontwikkelen. Tenslotte zal IDWEAVER ook de nieuwe communautaire website ontwikkelen van Partenamut: "Génération Bons Plans". Deze website richt zich op 18 tot 25-jarigen.


Om al deze projecten te realiseren, lijfde IDWEAVER een nieuwe werkracht aan, Christophe Polsenaere, ex-McCann Erikson.

Back to top button
Close
Close