Home/Campaigns/Neckermann.com maakt 100.000 mensen blij met campagne van ONE Agency Neckermann.com maakt 100.000 mensen blij met campagne van ONE Agency Neckermann.com, een van de grootste e-commercebedrijven in Europa, viert zijn 30ste verjaardag in België met een vernieuwde website. Deze kreeg een nieuwe, klantvriendelijke indeling, waardoor de klant nog makkelijker door het zeer ruime aanbod navigeert. 2009-10-28Comment Om dit alles in de verf te zetten werd er een geïntegreerde marketingcampagne opgezet. ONE Agency stond in voor het digitale luik van de campagne. Iedereen die naar www.neckermann.com surfte, kon één van de duizenden cadeaus of een directe korting van 18 euro verdienen. De actiesite verwelkomde 100.000 deelnemers op twee weken, en er werden meer dan 6.000 geschenken uitgedeeld.Op de site hadden klanten de mogelijkheid om een pakje te kiezen dat verpakt was in verschillende laagjes papier en dat je virtueel kon uitpakken. Bleef er nog een laag inpakpapier over, dan kreeg je toch een waardebon van 18 euro directe korting. Je kon het pakje doorsturen naar vrienden tot het volledig was uitgepakt.De campagne werd ondersteund door een CPC bannering campagne, emailing en printadvertenties in de lokale pers en de eigen neckermann.com publicaties. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address