Home/Campaigns/Boomerang kaarten krijgen een tweede leven online Boomerang kaarten krijgen een tweede leven online Sinds september vind je op de achterkant van vrijwel alle Boomerang kaartjes een code terug die je op de site www.boomerangjack.be kan ingeven. Na het invullen van de code krijg je toegang tot een nieuw platform, waar je voor leuke prijzen kan sparen: tickets voor een optreden of bioscoop, parfum, DVD’s, goodies, een console of tickets voor de Eurostar naar Londen. 2009-10-21Comment Het concept van Boomerang Jack en de bijhorende campagne werden ontwikkeld door communicatiebureau markee. Via Boomerang Jack wordt een interassant interactief element toegevoegd aan de kaarten. Het online platform biedt adverteerders de mogelijkheid om inhoudelijker te gaan in hun communicatie.Boomerang Jack wordt de komende maanden voorgesteld aan het publiek. De campagne is opgebouwd rond de slogan "Vergeet de trauma`s uit je jeugd" "Krijg alles wat je wil op boomerangjack.be". Drie leuke en vaak ook herkenbare beelden ondersteunen de campagne die via verschillende media verspreid worden: vespasius posters, oxygen posters, bierviltjes, boomerang kaarten, magazines en online banners. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address