Nieuwe campagne voor ContentCowboys

ContentCowboys ontwikkelde voor Pernod-Ricard de lanceringscampagne van de Absolut Vodka Rock Edition, een collectors item van Absolut Vodka voor de eindejaarsfeesten.

post-image-3

Het Bureau overtuigde Tim Vanhamel om de “Absolut” Rockband te vormen. Via http://www.theabsolutband.be kan iedere aspirant-muzikant een profiel aanmaken en zich kandidaat stellen om met Tim Vanhamel "The Absolut Band”" te vormen.

Alle muzikanten moeten een eigen videofragment posten. Op 5 december worden 25 muzikanten uitgenodigd op een selectiedag waar ze “live” Tim moeten overtuigen van hun plaats in "The Absolut Band". Daarna heeft Tim met z’n band 1 maand om te repeteren om dan vanaf januari 2010 op tournee te gaan.

Om deze campagne kracht bij te zetten werd intern (productiehuis Bonhanssa) een tv-commercial geshoot waarbij Tim Vanhamel geïnteresseerde muzikanten aanzet om deel te nemen aan The Absolut Band. Verder zullen er flyers verspreid worden op verschillende locaties en zullen er advertenties  verschijnen in VICE magazine en Rifraf.

Back to top button
Close
Close