Home/Online media/De reclamemarkt op het internet is groter dan die van de tv-reclame! De reclamemarkt op het internet is groter dan die van de tv-reclame! Het Verenigd Koninklijk, toch een van de voortrekkers, maakt een kleine revolutie mee: nieuwe cijfers bevestigen dat de media-investeringen op het internet groter zijn dan die op het medium tv. 2009-10-02Comment Een signaal dat er niet om liegt... Reclame op tv gaat achteruit, net zoals bij de andere media (pers, radio, affiches, ...) terwijl het internet stijgt, en stijgt, en stijgt... Dat is althans wat de cijfers voor het eerste trimester bevestigen, afkomstig van een onderzoek dat gezamenlijk uitgevoerd werd door de IAB in samenwerking met PricewaterhouseCoopers (PwC) en het World Advertising Research Centre (WARC). De uitgaven op het internet hebben nu een marktaandeel van 23,5% van het totaal van de media-investeringen.Meer info Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address