De laatste nieuwe projecten van netmagic

Geen rust voor netmagic, ook niet in de vakantie: het brengt nieuwe projecten uit en mag tevens een nieuwe medewerker verwelkomen.

post-image-3

netmagic heeft zopas de 2009-2010 promocampagnes van Fujitsu, bestemd voor KMO, gerealiseerd. Het agentschap hield zich onder andere bezig met doelgerichte campagnes voor e-direct marketing, een gebruikers data mart, een speciale website voor promoties, en een volledig geautomatiseerde tool voor "online booking".
Voor Rowenta ontwierp netmagic een wedstrijdactie, die de mensen moest sensibiliseren voor het probleem van de "geluiden die ons elke dag irriteren". Voor elke deelname schonk Rowenta een bedrag aan verenigingen voor slechthorenden. Deze actie omvat een nationale bannering campagne, een promo mini-site, en een spelletjeswedstrijd "memaudio".
Het agentschap tekende ook voor de ontwikkeling van de site voor de Belgische drank After, en verschillende projecten voor De Post, Mobistar, RTL TVI en Cofidis.

Het team van netmagic werd bovendien versterkt met Jean-Marc Gerbehaye. Met zijn komst haalt het agentschap creatieve en technische expertise in huis in het maken van online campagnes waarbij de video en 2D/3D animatie samen geïntegreerd worden.

Back to top button
Close
Close