Jo Caudron verlaat ONE Agency en richt Dear Media op

Jo Caudron, een van de oprichters en CEO van ONE Agency, besliste onlangs om zijn bedrijf te verlaten en voor eigen rekening als consultant te beginnen werken. Hij richtte daarvoor een nieuwe structuur op met de naam Dear Media.

post-image-3

Henri Cnops, een van de andere oprichters van het agentschap, was vorige zomer al vertrokken. Alles lijkt erop te wijzen dat het aandeelhouderschap in ONE Agency heel binnenkort flink overhoop zal worden gehaald. Daarover zal wellicht een beslissing worden genomen tijdens een buitengewone AV op 30 juli.

Aangezien Corelio niet alleen via Sydes, maar ook via Arkafund, haar venture capital-specialist, over een participatie in het agentschap beschikt, zal de herschikking wellicht leiden tot een vereenvoudiging van de aandelenstructuur, waardoor Arkafund een meerderheidsparticipatie in ONE Agency in handen zal krijgen. ONE Agency biedt werk aan een dertigtal mensen en boekte in ’08 een omzet van ongeveer 4 miljoen EUR. Jo Caudron zal zich voortaan bezighouden met Dear Media, een consultancybedrijf dat zich onder meer zal concentreren op Rich Media, Web 2.0 en Mobile Marketing. Het afscheid met het agentschap dat hij heeft opgericht, verliep in alle vriendschap en men is van plan om in de toekomst met elkaar samen te werken.

Back to top button
Close
Close