Just-Eat zkt headhunters

Het is niet makkelijk goed personeel te vinden”, luidt het spreekwoord. Daarom ontwikkelde Just-Eat.be een aparte website om de beste headhunters te vinden.

post-image-3

Just-Eat is de Europese referentie voor online bestellen van eten en het opende begin april haar kantoren in België. Het bedrijf is in volle groei en heeft extra salestalenten nodig. Toch kiezen ze bij Just-Eat niet voor een gewone rekruteringscampagne.

Mathieu van Steenberge, Country Manager van Just-Eat België licht toe: “Ik geloof niet in een gortdroge advertentie om de mensen aan te trekken die we nodig hebben. We zijn ervan overtuigd dat deze campagnesite een goed beeld geeft van ons bedrijf en de sfeer die er heerst. Er wordt hier keihard gewerkt maar af en toe moet je toch eens goed kunnen lachen.”

Het hele project werd opgezet door enkele jonge marketeers die niet geloven in grote budgetten en dure campagnes. Onder de naam WooTV bedenken ze in hun vrije tijd leuke campagnes voor bevriende websites.

Back to top button
Close
Close