Home/Campaigns/Pepsi Max oogst successen Pepsi Max oogst successen Frisdrankenfabrikant Pepsi heeft goede resultaten gescoord met Max It, hun jongste online activatiecampagne. De nerds van Proximity BBDO zijn met een eenvoudig maar doeltreffend idee op de proppen gekomen: 6 automaten met grijpkranen (zoals in de lunaparken) werden letterlijk aan het internet vast gesoldeerd. 2009-06-17Comment Via webcam kon iedereen vanuit zijn luie zetel grijpen naar verschillende beertjes die stuk voor stuk goed waren voor een prijs. Zowel Pepsi als de bureaus achter de campagne (Proximity BBDO, VVL BBDO en Navajo BBDO) mogen tevreden zijn over de resultaten. Er namen een enorm aantal deelnemers deel, die elk gemiddeld meer dan 9 minuten op de site doorbrachten.De hele campagne wordt op zondag 28 juni afgesloten op de Grote Markt in Sint-Truiden. Daar strijden 30 finalisten, die online een finalebeertje konden grijpen, om de hoofdprijzen. De winnaars maken kans op een plasmascherm of een reis. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address