International Silver Award voor Brussels communicatiebureau

Op de 15e editie van de Communicator Awards sleepte Urban Communication een Award of Distinction (Silver Award) in de wacht. In de categorie Integrated Campaign-B2C kon de pr-campagne voor de Moleskine City Notebook Bruxelles de jury duidelijk bekoren.

post-image-3

Voor de campagne – in opdracht van Brepols – zocht Urban Communication bekende Brusselse artiesten om enkele Moleskines op te smukken. Hun werk werd gefilmd en op een website geplaatst. Het grote publiek kon via deze weg de evolutie van de boekjes volgen. Later werden de unieke items op eBay geveild voor een goed doel. De jury beloonde deze campagne voor haar kwaliteit, creativiteit en efficiëntie.

Urban Communication is een jong Brussels pr- en communicatiebureau met een focus op lifestyle, IT en multimedia. Samen met zusterbedrijf Field Communication, actief in land- & tuinbouw, voeding en leefmilieu, vormt het TheLandscapeGroup. In 2007 tekende het bureau voor de succesvolle launch van Windows Vista en intussen raakten onder andere ook STIHL, Intel, Partena en Mars overtuigd.

Back to top button
Close
Close