These Days en IJsboerke scoren op Cuckoo Awards

Op 14 mei mocht These Days een award in ontvangst nemen op de Cuckoo Awards. De eindejaarscampagne voor IJsboerke werd tot winnaar verkozen in de ‘No-Nonsense’-categorie. The Cuckoo Awards worden aanzien als België’s belangrijkste Direct Marketing en Response Marketing awards.

post-image-3

Een tijd geleden raakte al bekend dat de eindejaarscampagne die These Days opzette voor IJsboerke voorgedragen was voor een Cuckoo Award. De actie kon dan ook fantastische resultaten voorleggen. December 2008 was voor IJsboerke zowel op het vlak van transacties als van omzet dé topmaand van 2008 dankzij deze doelgerichte campagne. De campagne tekende een ROI op van bijna 74%, met een gemiddelde conversie van 14%. De e-mail campagne op zich had een conversie van 18%.

De ‘No Nonsense’-award valt onder het onderdeel Special Cuckoo Awards. Deze awards belonen bijzondere campagne die enkel worden uitgereikt als er inzendingen voldoen aan de selectievoorwaarden voor dit onderdeel. Ze richten zich voornamelijk op campagnes die zodanig veel impact hebben dat men er niet naast kan kijken, maar die ook niet direct in een categorie kunnen worden thuisgebracht. In dit onderdeel beloont de No Nonsense-award inzendingen die getuigen van een sterk professionele aanpak en die verbluffende resultaten kunnen voorleggen.

Back to top button
Close
Close