Home/Campaigns/“Plugged and Personal Tour” “Plugged and Personal Tour” De Digitale Troubadours van Design is Dead (Emakina) beginnen hun « Plugged and Personal Tour », geïnspireerd door de huidige crisis. Doel: hun creativiteit en obsessie voor resultaten ten dienste van de adverteerders stellen. 2009-05-28Comment Na successen te hebben beleefd in de Verenigde Staten, gaan de leden van Design is Dead nu van start in Europa. Bedrijven kunnen plaatsen reserveren voor een exclusieve showcase op de website van het event. Op het programma staan de grootste successen van het agentschap voor adverteerders als BASE, Panasonic, Live Nation. Daarnaast ook nog een overzicht van de filosofie van het agentschap en een meet & Greet met de experts.« Het huidige economische klimaat confronteert de bedrijven met nieuwe uitdagingen, voegt Hendrik Everaerts, co-oprichter, nog toe. Wij kunnen ze helpen die uitdagingen aan te gaan. Dat is dan ook het doel van deze tournee. » Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address