Home/Campaigns/ICT zwaargewichten investeren in Nascom ICT zwaargewichten investeren in Nascom De Limburgse investeringsmaatschappij (LRM) neemt via haar ARKIV-vennootschap een belangrijke participatie in Nascom, dat hierdoor haar expansieplannen kan uitbouwen. Jan De Schepper (ex-Telindus) en Yvan Morel de Westgaver (ex-EDS) co-investeren en treden toe tot de raad van bestuur. Jan De Schepper wordt herbenoemd tot voorzitter. Jonas Coenen wordt bevestigd als CEO van Nascom en Filip Coenen neemt de rol van COO op zich. 2009-05-15Comment Als "front-end builder" die bedrijfsinformatie efficiënt online brengt, kunnen de klanten een belangrijke kostenbesparing realiseren en levert Nascom steeds waardecreatie binnen de bedrijven. Gevestigd in Genk en Brussel tellen zij als belangrijke klanten de internationale marketingagentschappen en bedrijven als Sony, VRT, Bridgestone, Mobistar, de Haven van Antwerpen, Deutsche Bank, Thomas Cook, Toyota e.a. Het bedrijf werd onlangs geselecteerd door Adobe als vaste partner.Het businessplan voorziet op drie jaar tijd in een omzetverdubbeling en een bijkomende stijging van de tewerkstelling met 40 personen. De verdere groei zal bestaan uit de uitbreiding van de activiteiten in België, in combinatie met een verdere internationalisering. Om haar plannen te realiseren vindt Nascom een partner in LRM, dat naast oprichter Jonas Coenen een belangrijke aandeelhouder wordt. Deze operatie versterkt niet alleen de financiële basis van Nascom, ook de governance wordt uitgebreid. Vanuit deze positie staat Nascom klaar om door te groeien tot een topproducent van digitale campagnes, digitale en mobiele toepassingen. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address