Toyota Europe, Photo Hall en Sanoma kiezen voor InternetVista

Opnieuw hebben enkele internationale bedrijven gekozen voor de InternetVista dienst om hun online afdeling voortdurend te bewaken. InternetVista bevestigt daarmee haar strategie voor expansie over de Belgische grenzen heen.

post-image-3

InternetVista mag in België voortaan de winkelketen Photo Hall tot haar klantenportefeuille rekenen, naast de uitgever Sanoma (Flair, Libelle, Humo, ...). Ook op internationaal vlak kon InternetVista enkele nieuwe klanten overtuigen zoals Toyota Europe, de reclamegroep Publicis Duitsland, IFR France (een filiaal van EADS) en de University of South Florida in de Verenigde Staten.

"InternetVista wordt nu wereldwijd gebruikt in meer dan 66 landen, onderlijnt medeoprichter Cédric Braem. 50% van de gebruikers zijn trouwens buiten de Belgische en Franse grenzen gevestigd. Deze cijfers bevestigen de razendsnelle expansie van onze dienst op internationaal vlak en de deugdelijkheid van ons economisch model. Dat men nu ook in dollars kan betalen op onze site valt binnen deze dynamiek. De monitoring is een must geworden voor alle professionals op het web."

Back to top button
Close
Close