Home/Campaigns/Proximity BBDO domineert Cuckoo Awards Proximity BBDO domineert Cuckoo Awards Voor de Cuckoo Awards, die naast creatie ook efficiëntie in direct marketing belonen, werd Proximity BBDO niet minder dan 10 keer genomineerd. 2009-04-15Comment Daarmee schrijven zij met stip het grootste aantal nominaties op hun conto: 3 nominaties voor Makro-Free Petrol, 2 voor ING-Wijnkelder, 2 voor hun eigen nieuwjaarsevent Party for Food, 1 voor Belgacom-Internet is Mine, 1 voor SD Worx-Scoop en nog 1 voor Electrabel-Management Assistant.“Onze primeur om met drieledige creatieve teams (art director, copywriter en online art director) te werken, werpt duidelijk zijn vruchten af. We denken op die manier medianeutrale concepten uit die we feilloos doorheen de verschillende touchpoints kunnen doorvoeren. Uit de nominaties blijkt bovendien dat we in alle mogelijke media, zoals de klassieke direct mail, digitale marketing én custom publishing goed scoren, en dat in een brede waaier van sectoren, zowel B2B als B2C. Zelfs voor de categorie “low budget” sleepten we een prijs in de wacht!”, aldus Gert Pauwels, Head of Management Team en partner van Proximity BBDO. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address